Oh man,

Aug. 27th, 2011 01:11 pm
illwynd: (Sayid sane enough)
[personal profile] illwynd
I almost drunk-posted last night. I almost drunk-posted fic last night. (Fic that was written, in fact, while I was drunk.) I think this says something about my life and my choices. /o\ And now I am hung-over posting. Yay.

In other news:
(Yes I had to make that joke.)

StarkMug

My new mug in my new office. Sometimes I like to pretend I work there, and given all the aerospace and military stuff we do it's actually kinda appropriate. (And there's Courage Wolf on my bulletin board! Hi Courage Wolf!)

Yeah. Anyway. Hung over. Blerg.

(no subject)

Date: 2011-08-28 05:31 am (UTC)
From: [identity profile] edoraslass.livejournal.com
OMG you should TOTALLY have drunk-posted drunk!fic!

Wheeeee do they have that mug in a travel cup? Cause I don't usually use real mugs; I am an awesome klutz and like lids.

(no subject)

Date: 2011-08-28 06:27 am (UTC)
From: [identity profile] illwynd.livejournal.com
I came really really close to posting it. But I'm glad I didn't because the drunk!fic is not that bad and I just want to expand it first. :D Aaaaand instead I have a hidden entry that's drunk-me hideously rambling about time travel and fate and Norse mythology and making snide remarks about the ancient Greeks. I'm fun on a Friday night, can't you tell? /o\

And oh, hmm... surely someone must make such a thing? IDK...

Profile

illwynd: (Default)
illwynd

May 2014

S M T W T F S
    123
45678910
111213 14151617
18192021222324
25262728293031

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags